Košík
Košík je prázdny
Lednový výprodej - 300 produktů se slevou!

Fungování e-shopu a prodejen v rámci opatření Covid19

Fungování e-shopu a prodejen v době Nařízení vlády Čr

Nejčastější dotazy k fungování našeho provozu

 

Respektujeme všechna nařízení a opatření vydaná vládou ČR, mající za cíl zpomalit šíření COVID-19. Z tohoto důvodu jsme omezili provoz na našich kamenných pobočkách. Z těchto důvodů proto omluvte případné prodloužení dodací lhůty e-shopu či zpožděnou reakci na emailový dotaz.

 

Mohu vyměnit nebo vrátit vánoční dárek?   

Nemůžete dárek vrátit. Můžete ho vyměnit za jinou velikost nebo zboží ve stejné hodnotě. Platí pouze pro zboží s cedulkami, nenošené a nepoškozené, čisté. Výměny budou možné po otevření prodejen.

 

Mohu objednat z eshopu?                                                          

ANO. E-shop Triexpert je stále plně k dispozici. Nákup nad 3.000,- Kč máte dopravu zdarma.

 

Mohu využít osobní odběr na prodejnách?

ANO. Osobní odběr je možné využívat na všech našich prodejnách, ale v omezeném čase: Po - Pa 10:00 - 14:00 hod. Při vyzvedávání je nutné dodržovat nařízená hygienická opatření.

Seznam prodejen s možností osobního odběru ve všední dny Po- Pá 10:00 - 14:00 hod.:

Triexpert Brno, Triexpert České Budějovice, Triexpert HradecKrálové, Triexpert Ostrava

PRAHA - Triexpert Anděl Praha 5, Triexpert Holešovice - Bike& run Praha 7, Triexpert Flora Praha 3

 

Mohu využít k platbě na e-shopu dárkové poukazy?

NE. Dárkové poukazy můžete uplatnit, jakmile budou obchody otevřeny.

 

Končí mi platnost dárkového poukazu a nemůžu ho uplatnit v obchodě. Prodloužíte mi platnost?

ANO. Všechny poukazy, které by končili v době zavření prodloužíme o dny, které byla pobočka zavřena. Poukazy, které by nekončili v době zavření automaticky neprodlužujeme. Pokud potřebujete, požádejte o to emailem spolu s číslem dárkového poukazu a hodnotou.

 

Mohu při osobním odběru vyměnit či vrátit přímo při převzetí na výdejních místech?

NE. Při osobním odběru lze jen zboží vyzvednout. Výdejní místa slouží jen k vyzvednutí předem uhrazené objednávky.

 

Mohu reklamovat zboží?

ANO. Stále máte možnost nám zboží zaslat spolu s reklamačním protokolem nebo donést zboží spolu s vyplněným reklamačním protokolem na prodejnu v době otevřené pro výdej e-shopu – 10:00 až 14:00. Reklamace bude vyřízená ve lhůtě stanovené zákonem.

 

Je možné někde zboží vyzkoušet?

NE. Dbáme zejména na vaše zdraví a bezpečnost, proto není momentálně možné zboží zkoušet v žádné z našich Triexpert prodejen.

 

Mohu platit na dobírku?

ANO. Momentálně je možné využívat všech našich platebních způsobů, tedy i platby na dobírku.

 

Jak můžu vrátit nebo vyměnit zboží zakoupené na e-shopu?

Zde naleznete postup na vrácení zboží či výměnu zakoupeného na e-shopu. Pozor, platí to pouze do 14 dnů od doručení zboží na vaši adresu.

 

Za jak dlouhou dobu mně vrátíte peníze za zrušenou objednávku?

Peníze vracíme nejpozději do 14 dnů. Informaci o provedení návratu peněz vždy obdržíte e-mailem.

  

Mám dárkovou poukázku a končí mě platnost. Mohu ji využít na e-shopu?

Vaše dárková poukázka na e-shopu využít nejde. Všechny poukazy, které by končili v době zavření prodloužíme o dny, které byla pobočka zavřena. Poukazy, které by nekončili v době zavření automaticky neprodlužujeme. Pokud potřebujete, požádejte o to emailem spolu s číslem dárkového poukazu a hodnotou.


Potřebuji poradit s výběrem, ale prodejny jsou zavřené. Mohu se na někoho obrátit?

ANO. Pokud byste chtěli poradit s výběrem vhodného běžeckého nebo cyklistického vybavení můžete kontaktovat našeho kolegu Jakuba Macha, který Vám velmi rád pomůže. Případně můžete volat přímo na prodejny.


Jak Vás můžu kontaktovat?

Pokud máte v souvislosti s mimořádnými opatřeními v rámci Covid 19 jakékoliv další dotazy, rádi vám je zodpovíme:

 telefon: +420 774 419 641, po - pá 7:30 - 14:00  e-mail: eshop@triexpert.cz