Prodejny
BlogRecenzeV Triexpert Holešovice ti uděláme na míru sportovní vložky FootBalance!

V Triexpert Holešovice ti uděláme na míru sportovní vložky FootBalance!

Proč vložky FootBalance?

Chodila představují základní oporu celého těla. Často ale není tato opora ve vodorovné rovině s celým tělem, což má negativní vliv. Může docházet k přetížení svalových skupin, velkých kloubů a jejich bolestivosti. Nejčastějšími problémy spojenými s chodidly je nadměrná pronace (sbíhavost noh do X). Méně častými je naopak rozbíhavost (nohy do O). Ideální je neutrální postavení nohou, které má asi čtvrtina populace. Neutrální krok představuje efektivní biomechaniku v rámci které chodidlo, noha a tělo fungují v součinnosti správně. Dochází k efektivní absorpci nárazů chodidlem. Častým jevem je mít každou nohu v jiném postavení. Například pravá noha ve sbíhavém postavení a druhá v neutrálním.

Pronace, supinace a neutrální postavení

Ať už máte jakýkoli typ noh vložky FootBalance jsou tvarovány Vám na míru. Vložky kopírují tvar vašeho chodidla, zajišťují podporu a pohodlí, kterou poskytují při nošení a pro osobní pocit „sednutí“ obuvi. Patentované jádro vložek Footbalance spolupracuje s nohou při udržovaní svalstva nohy v zdravé aktivitě a přispívá k prevenci před deformacemi a nadměrnou pronací.

Footbalance diagnostika na prodejně v Holešovicích

Jak FootBalance funguje?

Systém FootBalance umožňuje rychlou výrobu plně přizpůsobených vložek na počkání během 10 minut. Tuto službu poskytujeme na prodejně v Praze v Holešovicích.

Nejprve vyslechne konzultant všechny vaše požadavky a provede analýzu chodidel a postoje.

Následně vložky FootBalance vypeče ve speciální troubě. Ve speciální formě se poté natvarují přímo na vaše chodidlo. Následuje finální doladění vložek ve sportovní obuvi.

Vložky pro běžce

Při běhu nohy odolávají nárazům, které odpovídají trojnásobku vaší váhy. Je proto velmi důležité, aby bylo chodidlo ve správný čas ve správné poloze. Jen v tomto případě dochází k efektivní absobrci nárazů. Výše jsme se dočetli, že disbalance jsou časté a neexistuje běžec, jehož styl a postavení by nemělo chybičku. Nesprávné postavení chodidel nejenže snižuje výkonnost a zvyšuje únavu, ale také dochází k přetížení svalů, které by zatěžovány být neměly.

Vložky FootBalance pro běžce podporují vaše chodidlo ve správné poloze. Jsou vysoce flexibilní a při běhu vrací energii získanou při došlapu. Patní část a reaktivní tlumící vrstva účinně tlumí vibrace a zajišťují maximální komfort. Patentovaná balanční destička poskytuje na míru tvarovatelnou dynamickou podporu klenby a snižuje rotaci kotníku, čímž pomáhá předcházet jeho vyosení, zraněním a udržuje neutrální postoj při aktivování svalů nohou.

Vložky pro cyklisty

Pro podání výkonu na kole je klíčový správný kontakt noh s pedály. Jestli tento kontakt nefunguje správně, negativně to ovlivňuje přenos síly do pedálů, výdrž a samozřejmě pohodlí. Pokud vás při jízdě bolí záda, kolena a bedra směřují dovnitř, na vině může být právě špatné postavení chodidel na pedálech. Individuálně tvarované cyklistické vložky FootBalance pomohou dostat chodidlo do správného postavení a tím ovlivní i celé tělo.

Cyklistické vložky FootBalance jsou tužší než běžecké, aby docházelo k maximálnímu přenosu energie do pedálů. Přesný tvar opisující vaše chodidlo zajistí, aby tretra perfektně sedla a nedocházelo k nadměrnému tlaku na chodidlo. Dojde tak ke zlepšení prokrvení a nohy budou uvolněné a připravené podávat výkony!

Vyrazte do Holešovic si natvarovat vložky na míru a váš trénink dostane jiný rozměr!